Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Κολοκυθοκεφτέδες του ''Σελιανίτη''

Πριν χρόνια πολλά , παραγγείλαμε κολοκυθοκεφτέδες για ορεκτικό στο σουβλατζίδικο του ''Σελιανίτη'' στα Σελιανίτικα. Πρώτη φορά έτρωγα και ξετρελάθηκα με τη γεύση τους! Έκτοτε πολλές φορές παρήγγειλα το ίδιο πιάτο σε άλλα εστιατόρια αλλά κανένα δεν ταίριαζε στη γεύση με του Σελιανίτη. Έγιναν μέτρο σύγκρισης οι κολοκυθοκεφτέδες της κυρά-Σίας για μένα!!! Πάντα έλεγα '' σαν του Σελιανίτη δεν είναι αυτοί εδώ!!''.
Ο ''Σελιανίτης'' άλλαξε χέρια εδώ και δύο χρόνια, οπότε κι εγώ σκέφτηκα πως όταν βρω στο δρόμο μου την κυρά-Σία θα της πάρω την συνταγή πάει και τελείωσε!!! Φέτος το καλοκαίρι πριν την βρω, να πω πως έφτιαξα μια συνταγή που βρήκα μέσα στο ίντερνετ και υποτίθετε πως ήταν συνταγή μιας γιαγιάς, αλλά όταν τους έφτιαξα είπα και πάλι, Όχι, δεν είναι έτσι οι σωστοί κολοκυθοκεφτέδες!!! Την βρήκα την κυρά-Σία ένα βράδυ να κάθεται με την οικογένειά της στο παλιό της μαγαζί!! Πήγα κοντά και κάθισα γονατιστή δίπλα στην καρέκλα της! Πες μου κυρά -Σία, πως τους φτιάχνεις γιατί θα σκάσω! Σαν τους δικούς σου δεν υπάρχουν πουθενά!'' -Να σου πω κορίτσι μου , μου είπε γελώντας, εγώ την δίνω την συνταγή πολλές φορές, δεν την έχω κρυφή, αλλά δεν τους πετυχαίνουν, είναι στο χερικό παιδάκι μου!
Μου την έδωσε την συνταγή και βρήκα την ευκαιρία σήμερα να κάνω την δοκιμή μου!!! Ναι, δεν είναι ακριβώς όπως τους έτρωγα στην κυρά -Σία, αλλά είναι ένα τσακ μακριά απ' αυτούς, βλέπεις εγώ δεν μπορώ να βάλω σιμιγδάλι από στάρι λόγω κοιλιοκάκης και ίσως η πολέντα να μην αφήνει την συνταγή της να γίνει ακριβώς το ίδιο! Όσοι θελήσετε να τους φτιάξετε και δεν έχετε πρόβλημα με την γλουτένη βάλτε σιμιγδάλι κανονικό!!!
Σ ευχαριστώ καλή μου κυρά -Σία, να έχεις υγεία και μακροημέρευση!!! Για μένα μέχρι να πεθάνω οι δικοί σου κολοκυθοκεφτέδες θα είναι μακράν οι καλύτεροι που έχω φάει!!!!





ΥΛΙΚΑ

. 4 κολοκύθια μεσαίου μεγέθους
. 4 αυγά ( σπιτικά αν είναι δυνατόν)
. Τυρί φέτα μπόλικη ( με το μάτι έριξα κι εγώ περίπου στα 400 γρ.)
.  80 γρ. περίπου ρεγγάτο τριμμένο
. 1 κρεμμύδι τριμμένο
. Δυόσμο ψιλοκομμένο
. Αλάτι λίγο
. Πιπέρι
. Σιμιγδάλι όσο χρειαστεί για να μην είναι ρευστό το μείγμα μας ( περίπου 100 γρ. έριξα εγώ πολέντα)
. Εγώ πρόσθεσα 1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ χωρίς αυτό να είναι στη συνταγή!

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Από το πρωί τρίβουμε στον τρίφτη τα κολοκύθια και το κρεμμύδι και τα αλατίζουμε ,τα βάζουμε σε ένα σουρωτήρι και τα αφήνουμε σκεπασμένα πάνω από 2 ώρες να στραγγίζουν από τα υγρά τους! Όταν ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε τα στραγγίζουμε καλά και με τα χέρια μας και τα ρίχνουμε σε ένα μπολ. Χτυπάμε τα αυγά ελαφρά και τα προσθέτουμε στο μπολ ανακατεύοντας με ένα πιρούνι. Ρίχνουμε τα τυριά, το επιπλέον αλάτι με προσοχή γιατί δεν θέλουμε να βγει αλμυρό το μείγμα, μισό κουταλάκι είναι αρκετό! Προσθέτουμε το πιπέρι, το δυόσμο και τέλος το σιμιγδάλι σιγά σιγά μέχρι να δούμε πως σφίγγει το μείγμα μας και δεν είναι νερουλό , ώστε να μπορεί να πλάθετε σαν κεφτές αλλά όχι τόσο σφιχτό όπως με τον κιμά!
Βάζουμε ένα βαθύ σκεύος με λάδι να κάψει στο μάτι της κουζίνας και όταν έχει κάψει καλά αρχίζουμε να πλάθουμε μέτρια μπαλάκια με το μείγμα μας και να τα ρίχνουμε στο λάδι. Εγώ για να μη μου διαλυθούν στο τηγάνι φρόντισα και έβαλα στα δάκτυλά μου αλεύρι καλαμποκιού ώστε να έχει μια μεγαλύτερη αντοχή ο κεφτές όταν ψήνετε ! Βγάζουμε σε απορροφητικό χαρτί και αφήνουμε να παγώσουν λίγο πριν τους απολαύσουμε!!!


.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπισκότα με ταχίνι Sisinni και στέβια, χωρίς γλουτένη

  Μπισκότα με άρωμα από ταχίνι , κατάλληλα για διαβητικούς και κοιλιοκακικούς!! Πάντα με την συμβολή των προϊόντων της @RITO'S FOOD. Για...