Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

ΠΑΓΩΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑ-ΦΡΑΟΥΛΑ



Είναι αναμφίβολα το ωραιότερο παγωτό που έχω φτιάξει ως τώρα, αλλά κι ένα απ' τα καλύτερα που έχω φάει!!!!
Ήρθε το καλοκαιράκι!!! Και το καλοκαιράκι θέλει δροσερά και γλυκά πράγματα!!! Έτσι κι εγώ για καλωσόρισμα του έφτιαξα παγωτό!!! Ένα παγωτό χωρίς ζαχαρούχο γάλα ( το ότι το απεχθάνομαι μέσα στο παγωτό είναι γνωστό στην οικογένεια ;)  ) αλλά με μπόλικη γλύκα !!! Ένα παγωτό με ταιριαστές κι αγαπημένες γεύσεις, αυτή της σοκολάτας αλλά κι αυτή της φράουλας, που ακόμα είναι η εποχή της!
Αργότερα βέβαια, που φράουλες δεν θα υπάρχουν , έχω κάνει το κουμάντο μου και στον καταψύκτη μου υπάρχει μπόλικος πολτός από λιωμένες στο μπλέντερ φράουλες ;) Τον αποθηκεύω σε μπολ ανά μισό κιλό!
Πάμε να δούμε υλικά κι εκτέλεση!!



ΥΛΙΚΑ

700 ml φυτική κρέμα ( Adoro, Kretorre )
400 gr. Nutella
250 gr. πολτός από φράουλες
1 κουτ. σούπας κονιάκ



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπολ μεγάλο βάζουμε τη φυτική κρέμα και χτυπάμε ώσπου να γίνει μια σφιχτή σαντιγύ.
Προσθέτουμε τη Nutella και συνεχίζουμε το χτύπημα να ενσωματωθούν! Στο τέλος ρίχνουμε στο μείγμα και τον πολτό φράουλας και το κονιάκ και χτυπάμε λίγο ακόμα.
Βάζουμε στην κατάψυξη για μια ώρα. Το βγάζουμε και χτυπάμε με το μίξερ για δύο λεπτά και ξαναβάζουμε κατάψυξη! Αυτό το κάνουμε 3 φορές κάθε μια ώρα και ο λόγος είναι για να μην γεμίσει κρυστάλλους το μείγμα μας! Βέβαια και ο λόγος που ρίξαμε το κονιάκ είναι ο ίδιος!
Αφήνουμε έπειτα στην κατάψυξη για λίγες ώρες να παγώσει καλά το μείγμα μας και σερβίρουμε με σιρόπι φράουλας ή γλυκό κουταλιού φράουλας!!



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016

11 σχόλια:

  1. γεια Ντινάκι μου !!! χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το μπλοκ σου !! υπέροχο το παγωτάκι, θα δοκιμάσω σίγουρα την πρότασή σου αλλά μάλλον αντί για πολτό φράουλας θα βαλω κομματακια μπισκότου που λατρεύουν τα παιδιά μου !!! φιλια πολλά και πολλές πολλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα παγωτό που παίρνει πολλές παραλλαγές! Το έκανα και με πολτό μπανάνας!!!! χωρίς τη Νουτέλα! εκπληκτικό! Σ ευχαριστώ!! <3

      Διαγραφή
  2. Δεν ήξερα για το μπλοκ σου !!! θα το επισκέπτομαι συχνά πλέον.... λατρεύω τα παγωτά !
    το κονιάκ πάει πολύ και με την σοκολάτα και με την φράουλα , αλλά δεν ήξερα ότι βοηθάει να μην κάνει κρυστάλλους το παγωτό !!!
    Εύη Πανοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη μου!!! Να είσαι καλά και καλές δημιουργίες!! <3

      Διαγραφή
  3. τέλεια!!!!!!Θα το κάνω σίγουρα!!Ντίνα μου,σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το έκανες Λιάνα μου θα κατάλαβες τι υπέροχο είναι!!! <3

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα φιλεναδιτσα μου <3 θα βρω χρονο να το δοκιμασω γεια στα χερακια σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φάνε τα μωρά να γλυκαθούνε!! Ευχαριστώ Μαιρούλα μου γλυκιά!! <3

      Διαγραφή
  5. Καλησπερααα , και εγω δεν γνωριζα για το μπλοκ σας .. καλαταξιδο!! υπεροχο παγωτοοοο ..θα δοκιμαστειι να ζεστανει λιγο ο καιρος και θα το απολαυσουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΟ!ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΠΡΗ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΤΟ ΛΕΜΟΜΙ Η ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Η ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ 2 ΒΑΝΙΛΙΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπισκότα με ταχίνι Sisinni και στέβια, χωρίς γλουτένη

  Μπισκότα με άρωμα από ταχίνι , κατάλληλα για διαβητικούς και κοιλιοκακικούς!! Πάντα με την συμβολή των προϊόντων της @RITO'S FOOD. Για...